äh

Vad är egentligen meningen med livet ?
Vad är hela grejen med att leva ? :s
Jag fattar inte..
Varför finnas ?
Människor är problem
Blablabla tänker du..
Men de flesta lever för den eller det som de älskar ..
Den jag lever för kommer aldrig vilja ha mig igen..
Den ända i hela världen jag vill vara med..
Denna.människa jag skulle offra allt för.. Göra vad som helst för ge vad so .helst till den ända.människa jag någonsin kommer älska och den ända människa jag en dag vill bilda familj med vill ALDRIG aldrig aldrig ALDRIG vara med mig någonsin..

Så vafan i hela världen ska jag leva för ?
Varför ska jag kämpa på nör mitt liv aldrig kommer bli bra
Varför ska jag kämpa o leva när jag vet att jag kommer vara olycklig resten av mitt liv ?
Allt jag gör känns så jävla onödigt..
Jag tar bara plats gör.människor jag känner oroliga o besvikna.. Jag är bara ett problem och bekymmer för alla..
Så vafan ? :s

Vad i helvete är meningen.med just mitt liv ?

*galen* :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0