tisdag

skola i dag!
morgonen bjöd på lite redovisningar
av klasskamraterna :) soft :)
skönt att mitt va avklarat :D
lutade mig tillbaka o lyssnade :)
är skönt när andra redovisar, känns
som att jag lär mig mer då :)
och efter lunch så brassa jag frida och
sandra till västerås HandikappCenter
på föreläsning om
Aspergers Syndrom,
spännande :)
lärde jag mig något nytt? nja
de kan jag inte svara på riktigt :P

har fortfarande inte börjat med hemtentorna :(
måste fan ta tag i de i morrn!! GAAH!

har blåst storm idag!
inge vidare asså!
sjukt irriterande på föreläsningen
när vinden tog tag i trädet utanför o snisslade järnet
mot fönstren! tummen upp
för de alltså!
de blåser minst lika mycke  nu om inte mer!
skallrar i fönstrerna :S
låter som att dom ska blåsa in vilken sekund som helst!

har tänt ljus för mig själv igen :)
mysigt också när de e lite storm varning ute!
inga störningar på tvn än :D
lutar åt lite te nu o mysa
under filten :D
vilken kvälls rutin jag har fått :P
men de sägs ju att man ska ha rutiner :P
så varför inte börja med ljus o te på kvällen?


Ha De!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0