ojojoj

jisses! har vart så mycke med skola
och allt runt om sen skolan börjar så har inte
hunnit med nånting :o
och speciellt inte hunnit sitta vid datan!
men jaa, vad har hänt?
skolan har börjat psykologi och social omsorg
är igång på full rulle!!
det går bra men är "svårt"? eller vad ska
man säga, hmm flummigt kanske,
är kattvakt igen för
mattias är på kryssning IGEN!
kul att vissa har tid och råd att roa sig iaf :/
känns som att jag inte har tid
att leva :P så mycke att göra
att de blir för mycke så jag inte gör nånting :s
men hade tid att tvätta o byta gardiner
igår iaf, vart myspys i vardagsrummet nu :)
love it!

har vart utan pengar sen i juni/juli nu så har
väl blivit van :s men de tar på psyket
kan jag säga :s

och sen de här med känslor :/
usch usch,
men har haft så mycke nu
så jag har nog lagt dem på hyllan
konstigt att de gick!
fast dom smyger sig på så
fort de får chansen!!
inte okej!!

blir inge mer skrivande idag
har annat att göra som sagt!

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0