måndag,..

hmm, vakna, dammsög och sen hände de inte så
mycke mer :/
jag som skulle simma, sen plugga o sen gå till UM.
men jaha blev inge av med de :(
får lite ångest över att jag inte
börjat med hemtentorna :s
bara 1½ vecka kvar tills dom ska vara inne :S
måste få tummen ur röven
o börja skriva den här veckan!!!!

i morrn så är de skola igen!
alltid lika nervös att jag ska försova mig :(
inte kul! litar inte på mig själv!!
efter skolan lär de inte hända så mycke som vanligt!
blir helt slutkörd efter en dag i skolan :o

längtar lite tills kusinbarnet kommer :)
vill pussa lite på en liten bebis :)
dom e så myspys =D
inte så långt kvar nu :D


har nyss duschat, nu blir
de mys med ljus en kopp te eller två
med mig själv i soffan :s
mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0