galet

ångest!
trodde att jag va lat,
men så är de inte, eller ja lite lat är jag nog
men när det handlar om de här med skolan
och hemtentorna så är det för att jag inte har fattat
riktigt vet inte vad hon vill få ut?
hur fasen ska jag göra? de snurrar i skallen
när jag läser papprena jag fått,
men just nu ikväll så tänker jag inte bry mig ska bara
ta de lugn ikväll orkar inte tänka på skolan
får bara ångest o mår dåligt!

idag kom simone förbi
på kaffe :) tevligt, sen blev de mat,
pyttipanna :D
gott gott
annars har de inte hänt mycke idag
jag skolka idag ja,
känner att jag inte får ut något på
lektionerna
jag lär mig inget :s
lär mig mer av att läsa i böckerna
själv!!

nästa vecka blir de skola
måndag tisdag onsdag o torsdag :o
halvdagar :S
skit irriterande!!
man pluggar på 75%
för att man ska hinna med annat o kunna leva
tycker synd om dom som jobbar :S
det är meningen att man ska
kunna jobba samtidigt som
man läser den här utbildningen!
men när man jobbar inom vården
så passar inte det att gå i skolan
fyra dagar i veckan antingen
9-12 eller 13-16 ?
antingen slutar man mellan 14-17 eller så börjar man då!?
galet!

i helgen ska jag väl försöka
plugga iaf, måste plugga!
tentorna ska vara klara ena på
tisdag andra på torsdag!
men nu ska jag bara ligga på soffan
och vara LAT!

Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0