blandat

igår så vart de mat hos mamma
o bror kom :) de vart stek :)
gott gott.
sen trampa jag hem till cicci för
att umgås o måla lite :)
trvligt, simone va också där (=

idag har de vart en slappar dag,
inte gjort många knop!
skulle väl ha pluggat men blev inge av
med de heller, för de va ju faktiskt
söndag idag :P
men kanske ska plugga lite nu (=
ska iaf ta mig en kopp te :)
mysigt med te o lite ljus
synd man sitter själv ?

funderar också på PartyLite..
man kanske skulle försöka ha
nån visning igen om cicci vill
låna mig lite grejer :)
kan ju alltid vara värt ett försök :)
faster marie ska ha visning den 22a
o cicci ska hålla i den så
får se om jag blir mer sugen då!
ska kolla runt lite med folk :)

nu blir det iaf tända lite ljus
o mysa med en kopp te :)

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0