december,.

jaha då va de december, snart jul men vart är snön? :( ingen jul utan snö!!! 
men som tur är så är ju julkalendern helt okej i år :)
mycket i skolan nu!
halkar efter gör jag också känner jag :(
löper på C-lass stup-i-ett känns det som :s
jäkla diabetes! blir inte klok på den :(
blir inte klok på mig själv heller!!!
kan inte komma ihåg att ta några blodsocker under dagen
men de e värre när man inet kommer ihåg att ta insulin? :s
vafan tänker jag med! blir förbannad på mig själv!
grrr!
och pågrund av att jag e så jäkla glömsk nu då
så har jag fått diabetesförändringar i ögonen
och ska tillbaka till c-lass ögonkliniken igen i morgon
och behandlas med LASER?!
skönt? hmm nej!
gör tydligen ont :(
och på grund av att jag måste dit så missar jag ännu en dag
i skolan! :S
fasen! att jag inte kan sköta mig :(
usch på mig!
skulle behöva en envis karl som
tjatar på mig 24/7!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0