!"¤%&)U))&(½?=?=!#¤=!¤%%¤##""¤%¤//

GALEN!

ja jag har tänkt mycket på de mesta nu,
men har inte kommit fram till nå vettigt!!
känslor: jag tycker inte om "känslor" dom är inte roliga!
ne inte ens glada o lyckliga känslor, jag hatar att inte ha kontroll och de kan man inte ha
över känslor! sjukt egentligen!
försöker att kontrolera dem men de går fan inte!
blir gaaaalen!!!!
tänk va skönt de skulle vara om man hade på/av knappar på känslorna och minnet och en radera knapp!
fasen så skönt de skulle vara!!
har massvis som jag vill glömma och en massa känslor jag vill få bort
men de går helt enkelt inte jag har försökt på många sätt men inte lyckats!
hatar de!
och jag önskar såå starkt att Facebook och MSN kunde ta o försvinna för de skapar bara massa problem
för folk! jag vet att de har skapat STORA problem eller vad man ska kalla de
för mig iaf :( usch usch usch!
röstar NEJ för facebook, msn o allt liknande!!

jag vill flytta från surahammar o komma ifrån allt som har med sura att göra.
självklart vill jag ha kvar familjen, dom kunde få följa med men skulle vara skönt
att komma bort från allt och alla !
hade jag haft pengar så hade jag flyttat i morrn!
långt bort som fan där ingen kunde hitta mig!!
jag skulle självklart sakna massa vänner o familjen men jag skulle behöva komma
bort från ALLT! få tid för mig själv o inte tänka på något eller någon annan än mig själv!
egoistisk? hmm neej, har ingen plikt  till nått eller någon just nu !!
man kanske skulle söka jobb långt bort någonstans?
och se om de finns nått o hittar jag nått kan man ju leta lgh då?
:)
skulle vara grymt skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0