torsdag, 11 augusti

har inte hänt så spec mycke idag :/
segt som attans, vakna vid 8 o tyckte att de gjorde lite små ont på magen,
självklart va de nålen "från insulinpumpen) som jag hade råkad dragit ur i sömnen eller nått,
den rispa upp halva magen =P sköööönt? hm ne men inte första gången o lär inte bli sista heller :P
dör ju inte av de hehe.
en vecka sen jag gjorde tatueringen nu :)
så den e nästan helt läkt bara huden runt om den som är lite dryg :P
ser just nu ut som att de e vita konturer på den =P
har bokat tvätt tid åt kusin också =P
och ritat lite Care Bears =P



nu är jag hungrig som ett as så ska göra lite nudlar :)
mumms ^^

gillar att de börjar bli svalare både inne o ute :)
nu kan man tända massa ljus o mysa under filten :)
tyckte jag tände lite ljus men ja de vart 31 ljus i min lilla etta :D





orkade inte ta kort på alla =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0