tisdag...

första skoldagen denna termin är avklarad!!
helt slut 9-16 grupparbete de första läraren sa i princip :P
hej o hå nu går de undan!
men de gick bra :)
fick dock inte chansen att prata med den läraren
jag skulle :/ får göra de på torsdag! MÅSTE!!!
o nu måste jag bara få tag på böcker :/
inte kul alls!!!
vägrar köpa nya :(
men iaf så blev de en macka till lunch i skolan
o hmm ja 4 koppar kaffe mellan 12-15? haha :) mumma
skulle nog inte överleva skolan utan kaffe =P
sluta 16, o när jag kom hem blev de tunnbrödsrulle
hos mor :)
sen har jag bara setat på soffan :D skööönt!
ledig i morrn, kanske blir till o simma lite,
KANSKE :P
o skola på torsdag igen 9-16 -.-
jaja
nu ska jag slöa lite till innan sängen :)

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0