tisdag.. 9 augusti

jaa, dagen har bestått av följande...
Vakna tog en cigg o sen duscha, dona lite hemma dvs städa,plocka lite rota fram
fästen till gardinstänger som cicci skulle ha som jag visste att jag hade :)
sen for jag iväg till cicci på cykeln :) hon dona som vanligt när jag kom,
denna gång så måla hon taket i "barnrummet" =P
sen blev de kaffe o en cigg men slipsen i knät :) mys mys,..
cicci bjöd också på mat efter de :) gott gott,
sen kom mor dit, o efter de så kom Petra och Bora :) så de blev mer kaffe :)
trevligt värre...
och på kvälls kvisten vart det ost o kex med mamma och sigge :)

sigge får godis i godis skålen :P


sigge myser vid tvn (=


jag fick grytlappar tror jag :P av farfars tant agneta när jag fyllde :) jätte gulligt tycker jag att hon gjort dom själv :) men hade ingen stans att ha dom eller hänga dom så dom har legat i skåpet o jag har funderat o funderat vad jag ska göra med dom, vill ju trotts allt ha dom :) så jag klurade o kom fram till dehär!!!!

:)


en partylite ljusgrej som man kan stoppa saker i :)
så varför inte ?
rätt gulligt tycker jag (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0