tisdag 16 augusti

har vart o tapetserat lite idag hos mattias mamma,
annars har de inte hänt mycke idag, träningsvärk
i fötterna efter nattens "promenad" :o
måste köpa riktiga skor!!
blev varma mackor hos mamma efter de
o en kopp  kaffe som vanligt :P
i morrn blir de upp i tid om mamma kommer ihåg o ringa o väcka mig
ska hjälpa henne o slänga massa skit,
sen bär de av in till västerås rusta med
mattias mamma kl 13 o byta ut lite tapeter till något annat!
sen blir de väl tapetsera klart hennes hall!

om jag orkar ska jag ta mig till skolan på torsdag
o prata med min lärare o se hur jag ska göra med allt!!


o sen de här med känslor!!
SUCK!
hatar hatar hatar de!
försöker koppla bort alla känslor o allt som har med
känslor att göra!
på nått sätt o någon gång måste de ju funka!?
finns ju folk som kan koppla bort känslor!?
tillexempel karlar!!!!!!!
mm, jag tror jag e en extrem känslig person? :S
är väldigt jobbigt iaf,
någon gång ska jag lärar mig att bara koppla bort ALLa känslor som finns!
lyckas jag inte själv får jag väl söka hjälp?
de lär man ju kunna göra ?! :s eller?

men men..
sitter o kikar på criss angel nu (=
ska försöka blir trött nu så jag orkar upp i tid!
om inte så blir de en promenad igen! de rensar hjärnan!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0