söndag!!! 14 augusti

mm idag.... mamma ringde o väckte mig, vi åkte till faster marie en stund o sa hej
nu när dom vart borta en vecka! (= dom hade ciggor med sig :)
sen så åkte vi hem o gjorde mat o slöa ?!!
är ju trotts allt söndag :)
senare kom Cicci förbi o fika lite o snacka lite skit som vanligt :)
nu kikar jag lite på happy gilmore o lallar runt på datan bara!
blir duschen snart eftersom att dom stänger av vattnet i morrn mellan
7.30 - 17.00
vilket skit!!


om en vecka öppnar badhuset igen!
då blir de simma av!
kanske till och med gymma lite :O ?!?!

har funderat mycke på dehär med mina "sömnproblem"
blir inte trött alls på kvällarna nätterna, men när jag väl somnar
så vill jag ju inte kliva upp på morgonen sen ?
får liksom tvångs sova?
och jag vaknar inte av klockan
skit jobbigt :/
försöker komma på varför?!
har så mycke jag tror som ligger bakom de :/
alla mina tankar, o sen dehär med känslor, dom smyger sig järna fram
när jag lägger mig, kanske är de för jag känner mig ensam
fastän jag inte vet om de själv?
kanske för att jag inte trivs med mitt liv och mig själv?
ja de kan bero på så mycke så jag blir bara snurrig själv
när jag försöker lista ut de,
kan ju vara så också att jag har liksom inget att
vakna till?
inget som jag tycker om ?
inget jobb? ingen skola just nu? ingen älskling? :(
inget roligt liv? inga roliga vänner som jag kan/vill umgås med?
jaa usch vilket tråkigt liv jag har
känner mig patetisk!!
skäms lite över mitt liv och mig själv just nu :(

#¤?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0