onsdag

drukit kaffe o tvättat halva dagen
känns de som!!
o letat böcker =P
har kanske fått tag i en social omsorgs bok iaf :)
de visar sig i morrn vid kl 8 ^^
snälla Cissi kommer med den då,
om hon kommer ihåg =P
har även läst lite i mina böcker från
stenåldern :P hehe
ja i morrn är det skola igen
först social omsorg o sen psykologi o redovisning :o
får se hur de går då!!!
hatar redovisningar :(

jag och mamma satt o pratade om att vinna
massvis med pengar, skulle vara toppen !!
och hon frågar mig vad jag skulle göra om jag
vann mycke mycke pengar,
o jag tyckte att jag va smart som svarar:
jag skulle försöka köpa mig ett jobb!
hon skrattar nästan ihjäl sig och frågar mig vart?
och jag svarar typ på österängen =P
jaa jag skulle vilja jobba även om jag
vinner massa pengar,
för även om man har massa pengar
så vill man ju alltid ha mer eller hur!!!??
och dp skulle de ju räcka att jobba typ 50 %
:) skulle va skit bra =D


nu ska jag försöka bli trött så
jag orkar upp i morrn :)
tjingeling!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0