måndag 15 augusti

har vart hos Sigge hela dagen (mammas katt) och slöat o bakat lite :O
jag som hatar o baka? !:P men har man tråkigt
så har man :P blev tokig på degen för den va för kladdig med kakorna
blev rätt bra ändå :P
blir sjukt mycke disk o man eller jag grisar ner
fruktansvärt mycke när jag gör någonting
överhuvetaget i köket =P
därför jag hatar o hålla på o baka o dona,
roligare o göra mat (=
godare med mat än med kakor!!

hmm sov för länge idag :S klev ur sängen vid 14 :o
inte okej!
med tanke på att skolan börjar om en vecka :s

kan hända att de blir gröna lund på fredag kanske ?!
ja de visar sig!

----------------------------------------------------------







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0