helgen,....

Fredag:
gick upp 7 för dom skulle lufta elementen men
självklart så kom dom inte :@
men sara kom iaf vid 10 (=
hände inte så mycke på fm,
gick o hämta lowa vid 14 o träffa på Cicci o jens o maja en sväng,
sen blev de en promenad ner till Sara o ut med hunden,
sen cykla jag till magneten o tog en kaffe med
mamma o lina (=
hann lagom torka när de va dax att cykla hem,
o självklart så ös regna de när jag skulle hem!!
blev blötare än blötast, som om jag hade duschat med kläderna!
frös sönder nästan så tog på mig en morgonrock över
kläderna och la mig under en filt o försökte torka!
vid 22 så sluta mamma så vi åkte ner till morfar för
Pia, Jonny och Gunnar från idre hade kommit :)
sen va de slut på den dagen!

Lördag:
på fm va de lugnt, va o handla lite för de skulle bli kräftskiva hos
morfar, men jag och mamma gjorde kycklingpaj till oss
för vi äter inte sånadär illa luktande skalbaggar!
Blää,
men de va trevligt :) jag gjorde en tårta till efterrätt som
försvann fort som attans! :P
lite senare på kvällen så vart de självklart poker :P
vid maten så va vi, jag, mamma, morfar, gunnar, pia, jonny,
göran, lena, linus, thomas och åsa (=
sen åkte thomas o åsa hem och linus försvann också :P
först va de gunnar,pia,göran,morfar,jonny som spela poker men
så försvann göran o lena hem o då tog mamma över =P
och självklart kom Mattias förbi en sväng också :)
mycke poker spelande till klockan va 2 halv 3 eller nå sånt :P
då va de bara hem o sova!

Söndag:
slappar dag!
har inte gjort mycke alls!
handla mat, åt mat :P cykla till morfar o låna bilen o sa hej då till
pia jonny o gunnar!
sen hem o fick matkoma o sov en timme på soffan!
lekt o myst med katten o ätit morotar o dipp när
matkoman försvann :P

snart så blir de en dusch o sen sängen,
upp vid 7 i morrn igen för att se om dom tänkte komma o lufta
elementen i morrn då!!
sen skulle sara o lowis komma på besök :)
får se hur den dagen blir :)


skalbaggarna


västerbotten paj? med kantareller, blä


poker gänget (=


haha stört skönt golv "matta" på lilla toan hos morfar :)
älskart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0