.!?#*"

Varför??
varför är det alltid på nätterna när jag är ensam som tankarna snurrar i huvudet?
varför tänker jag så mycke?
varför tänker jag ens på dig?
blir/är så jävla ledsen, besviken och förbannad på dig och på mig själv när jag tänker på dig.
känner mig bortglömd, som om att du inte vill veta av mig men som att du känner ibland att du måste höra av dig till mig bara för att?!
jag gråter o gråter o gråter ja jag gråter tills jag spyr!
jag känner mig värdelös.
är så obeskrivligt ledsen och besviken att de gör ont i hela kroppen!
gråter för de du gjort, eller inte gjort kanske? beror på hur man ser det.
varför tänker jag ens på dig när de känns som att du inte bryr dig tillbaka iaf?
blir arg på mig själv, vill bara skrika på dig!
vad ska jag göra?
känner mig vilsen!
förlåt att jag finns,
kommer det någonsin bli bra?
kommer jag någonsin att må bra ?
Faaaaaan!
:'(
:@

>Pappa<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0