Dagen..

vakna vid 12 o sprang över till mor och drack en kopp kaffe,
sen sällskapa jag Cicci in till västerås djurklinik och hämta lilla katten sally som
hade blivit opererad, (kastrerad).
efter de blev de hem till mamma igen o åt lite (= gott gott.
kaffe igen efter de sen slöat på soffan bara, vart en snabbis hem till bror och lina på en kaffe också (=





blir alltid så rastlös och vill göra något på kvällarna/nätterna?1 hmm undra varför :o har aldrig fattat de o kommer nog inte göra de heller :/
längtar lite tills skolan börjar :) hoppas jag kan fortsätta plugga bara :) hoppas allt ordnar sig, håller tummarna för mig själv!! :)

jag tänker nog alldeles för mycket på allt :/
tänker o tänker o vissa stunder så känns det som (vet inte om de gör de) men de känns som att ögonen rullar bak i huvudet o de blir svart för ögonen och de känns som jag håller på o svimmar, hel knäppt! läskigt som fan när de yrar runt i huvet...

vill att de ska hända något nytt i mitt liv, helst nu! kan de bara inte hända något roligt i mitt liv ? neeeeee tänk för de kan de inte.. whääää!

nee, nu blir det nog lite te o mysa ner sig i soffan o titta på Criss Angel :) (Y)
han e bra frän (=

Criss Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0