8 augusti

jaa klockan är runt halv fem på morgonen o jag är inte trött :/
har diskat dammat vattnat blommorna gjort rent fläkten smörjt in tatueringen 1000 ggr :P
hmm finns inte mycke att göra på nätterna o tidigt på morgonen :o
grymt tråkigt :/
ska nog lägga mig o läsa lite, skönt o vila kroppen lite iaf även om man inte är trött!
somnar jag inte så blir det nog en liten morgon promenad!
får se vad dagen bjuder på senare då! somnar jag så lär jag ju sova bort halva dagen om ingen kommer o väcker mig vilket inte är så troligt!
men men nu e de iaf måndag, inte långt kvar till skolan startar (=
får se om man ska fortsätta eller inte :/
vill men får se om de går!
ne av med kläderna o trycka upp boken i ansiktet o hoppas på o få lite sömn!
en liten bild på tatueringen kommer nu sen sängen!
Natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0